Ta den eller inte? De är det som är frågan

Har precis tränat lite :D känns jätte bra. Idag har jag vart i skolan och chillat och haft Sh C prov (som inte gick så jätte bra, måste komplitera =/ men men) sen åkte jag till simhallen en timme för tidigt. Men de gjorde inte så mycket, hade trevligt sällskap och sen kom min simmare lite tidigare som tur va ;). När jag hade tränat klart honom så träffade jag en god vän som precis kommit hem från England så självklart så började vi babbla. MEn de va roligt att se henne igen :D. Sen kom farmor och farfar och plockade upp mig så lämnade dom mig hemma (väldigt snällt) aa sen har jag käkat och tränat.

Men jag håller på att vela fram och tillbaka hela tiden, ska jag eller ska jag inte ta vaccinet mot svininfluensan!! Vill prata med en läkare typ och få korekta svar. Det känns lite knas att ta de den där sprutan. Men jag velar hela tiden. Jag har möjlighet att ta den på Måndag så de känns som om jag måste bestämma mig tills dess. Gaah hur ska jag göra??????????

//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0