Ny vecka snart då

Om det har vart en rörig vecka? You bet. Har inte gillat den här veckan för 5öre. Visst gillade att åka hem till pappa och umgås med dom, men bara för att jag åkt dit betyder inte det att mina problem försvunnit. Jag vet verkligen inte vad jag ska göra eller vart jag ska ta vägen. Allt är bara grymt rörigt och jag har ingen aning om hur jag ska fixa allt....

I torsdags hade vi syskon en äkta syskonkväll. Min ena har ganska nyligen fått hem sin folkrace bil så alla tre stod ute och målade den. De va jätte mysigt( ocha galet kallt mot slutet) och roligt. Jag ovh V försökte måla klart när de var bäck-svart ute haha as kul. Men trots vår goda insats och kämpande försvann i stort sätt all färg dagen efter pga av regnet :( men vi får väl ta och måla när vi kollat upp va de ska bli för väder dagen efter. Men nu har infarten fått lite färg i alla fall ;D

//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0