Oh my...

Hej alla goa söta läsare!
Va har ni haft för er en grå trist dag som denna??
Själv har suttit i ett klassrum hela dagen och försökt fatta högskoleprovet. Det har helt klart vart en tyst dag haha. Och sen har jag självklart haft det ganska kul om jag ska vara ärlig. Har lärt känna lite nytt folk, alltid trevligt ^^.
Hur det gick får jag veta  när resultatet dumpas i brevlådan om några veckor. Jag förväntar mig inget bra resultat (a). Men vi kan alltid hoppas på det bästa ;). Det har iaf vart en bra erfarenhet, och jag lär göra om det till hösten :P.

Fick höra av tanya att det finns en gubbe som  är 70+ som gör högskoleprovet just for fun. Jag tycker det låter helr sjukt coolt. Han har gjort det två gånger om året i 20år om inte mer. Säger bara oh my!! As cool hobby hihi

Hoppas ni får en mycket trevlig kväll :D själv ska jag nog krypa ner under täcket och kolla på någon film om jag inte sommnar haha

//Mikkan♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0