Wiwiwi

Fan va glad jag blir :D Fick mitt MVG idag vilket gav mig en spark i rumpan!! Nu jävlar ska jag fixa resten av skiten också!!
Är dock lite förvånad att det gick så bra som det gjorde. Satt uppe och pluggade till 01.00 typ men jag kunde inte somna när jag la mig i sängen. Låg och tänkte, fick panik, försökta slappna av, försökte läsa för att sen somna... Men inget hjälpte. Vid 04.00 somnade jag tillslut men min kära klocka ringde vid 06.15. Så jag fick sova hela 2 timmar och 15min. Och det var torsdag idag vilket innebär lång dag. Trodde inte att jag skulle klara det, men tydligen gjorde jag det :D. Snart ska jag kolla på min favorit serie sen ska jag försöka plugga lite sen sova. Imorn ska jag nämligen träna igen!!! Åh va jag längtar.

OM EXAKT EN VECKA ÄR DET MÖSSPÅTAGNING!!!! OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG HJÄÄÄÄÄÄLP PANIK!!

//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0