Misslyckad helg?!

Okej hela den här veckan har vart skit och helgen blev totalt misslyckad.... En sak som jag verkligen avskyr är när saker och ting inte blir som planerat, eller attt någon hoppar av i sista minuten. De är så grymt tråkigt, men man lär sig iaf att inte gör några fler planer med den/dom personerna!

Idag skulle jag egentligen ut med en tjejkompis (hanna panna), men tyvärr så blev inte de av. Men de va något som inte någon av oss kude göra något åt. Men de är endå väldigt tråkigt eftersom att åda hade sett fram emot de jätte mycket. MEn de kommer alltid en annan gång. De va ju typ de roligaste som skulle hänt i helgen. men men inte mycket man kan göra.

Så resten av helgen ser väl ut på följande sätt:
*Film kväll ikväll (a)
*Jobba imorrn
*HäMTA MOBILEN IMORRN :D haha (sjukt glad)
*Privat elev och sen inget :P eller jo kasnke ska träffa en vän som jag inte träffat på 100år :D  Karin är hemma ige så ska nog kolla om hon är bissy imorrn eller inte.

Nä MEn nu kanske jag ska kolla på en film och försöka bli lite gladare :P

Natti Natti fårn en BESVIKEN mikkan


//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0