Godmorgon på er alla

Har precis ätit frukost (nästan) och nu sitter jag bara och leker med mobilen och tittar runt på datan. Gick in på en blogg där jag lyssnade på en bra låt gjord av Gossip Girl bruden Leighton Meester. Jag tyckte att den här låten va väldigt bra så ska lägga ut den åt er så alla kan lyssna.

Idag hade jag skola men eftersom att jag blev hem skickad igår så ville jag stanna hemma idag med! Nu vill jag verkligen bli frisk.

Dagen idag:
- Vakna
- Duscha+klä på mig
- Vänta på ett samtal från erik
- Göra mig klar
- Åka in till stan och möta erik
- BIO =D

Kanske inte så jätte smart att dra in till stan när jag är sjuk...men jag klär på mig varmt jag lovar!
Nu kommer lite skön musik till er ENJOY

 



Jag diggar den här låten sjukt mycke haha hon är grym :D


Yours Only
//Mikkan♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0