Vilken dag!

Trodde verkligen inte att jag skulle ta mig igenom dagen, men se här :) jag klarade det haha. Jag gick upp 06.30 och har jobbade fram till 17 ungefär. Känner mig ganska duktig nu när dagen är över =D.

Imorrn är det dags för skolan igen. Har ett viktigt möte på morgonen sen har jag väl en massa lektioner. Hoppas på att jag slutar sent. Efter skolan ska jag åka och handla en jacka som jag verkligen vill ha! Måste lägga upp en plan sen när de gäller min ekonomi hehe. Never mind, nu ska jag borsta mina tänder sen är de dags att sova.

Juste såg Sherlock Holmes i fredags. DEN VA GRYM! Ni som inte har sett den SE DEN ni blir inte besvikna.



Natti natti
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0