Jag vill göra något...nytt

Det känns som om mitt liv går i en rund cirkel, det känns som om allt som händer just nu bara är en repris. Vill att något nytt ska häna nu. Jag vill bara bort ifrån stan, bort ifrån den onda cirkeln!!! En vecka på landet skulle vara helt underbart. Där finns det typ ingen teckning för mobilen, inte massa bilar överallt, inga överfulla bussar eller tunnelbanor. Bara frisk luft, underbara människor och en sjukt massa skog. Just nu låter det som rena rama paradiset i mina öron just nu. Kanske ska rymma dit resten av veckan och umgås lite med min morbror och mina kusiner och självklart hundrarna :D Usch jag måste sluta drömma mig bort (a).

Ohhhhhhhh va mitt huvud är tungt..... Im a bit bored right now!!! SAVE ME



//Mikkan♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0