LÖRDAGS MYS TIME

Helgen som jag ordagrent har fruktat har äntligen kommit. Jobbade 08.30-14 idag (inkl mina privat elever) och imorn är det jobb hela dagen från 8 på morgonen till 20 på kvällen. Självklart har jag väl ungefär 3-4 timmars paus eller något men endå haha jag hinner inte göra så mycket på den tiden. Lite synd.
Har haft en ganska bra dagidag i alla fall :) har fikat med två mysiga människor, ganska impulsivt men mysigt. Sen har jag bara tagit det lugnt och försökt städa mitt rum IGEN...suck hihi.

Jag har haft två ganska turbulenta veckor. Det har mycket som hänt både privat och i skolan. Pluggar som en galning nu för att bli klar med all skit jag har kvar och i privat livet har man vart som en vakt hund haha. Man har fått samtal mitt i natten som har gjort att man inte kan sova pga oro. Usch inge roligt, det västa är att det är svårt att släppa. Men nu är det en ny vecka, hoppas att det som sker i mitt privata liv lugnar ner sig så att jag kan bli klar med skolan. Det är ju trots allt påsklov om typ 2 veckor!!! SKÖÖÖNT hihi.

//Mikkan♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0