Oh what a day

Det känns som om jag har sprungit runt i 190 hela dagen. Stress till skolan, stress i skolan, stress ifrån skolan, stress till träningen, stress till forum, stress för att leta upp lite saker till erika sist men inte minst stress ut från forum haha. Omg det känns verkligen inte bra just nu!! Och för att säta ännu mer press på mig själv: jag jobbar imorn 16.30-22.30 och jag har prov på fredag!!!! Blääääääääää jag gillr verkligen inte de här! Nu gäller det att planera rätt och bra!

Just nu längtar jag bara till min säng :) ska nog hoppa in i en skön dusch eller ett bad och sen blir det att krypa ner under det mysiga täcket och invänta jhon blund hihi

//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0