Dagen efter den långa natten mellan sön-mån

Igår när jag och jossan (eller mest jossan) hade städat klart så bestämde vi oss för att gå ut och gå för att få luft och bli av med baksmällan. De va jätte mysigt, vi va ute och gicl i 2 timmar och 40min. sååå galet skönt och mysigt. Vi gick på isen på sjön haha jag höll på att ramla hela tiden (a) men de va roligt :D.

Idag va de jätte jobbit att gå upp när mobilen ringde, va helt slut och ville bara sova mer. Men en timma senare så bestämde jag mig för att gå upp :P. Jag hoppa in i duschen sen klädde jag på mig och när jag gjort dom två sakerna va klockan typ 11.15 och jag skulle träffa E vid 12...FÖRSENAD... Jag messa henne vid 11.45 och fick höra att jag inte va den enda som va försenad. Jag va framme vid 12 typ och E kom 12.50 :O hallå de är kallt :P. Vi drog till Mc Café vid stureplan och käka frukost. Efter den fikan så drog vi hem till mig jag och sjöng lite sing star 80-tal och fan va vi ägde asså :D såå galet kul haha.
E drog precis så ska paka klart och ladda upp inför imorrn eftersom de är NYÅR imorrn :D. Det ska firas med bästa kompisen J och ngr andra :D <3
Och jag är trött på dom gammmmmmla lekaran och lääääääängtar efter dom nya ♥

Nej måste paka nu. Puss på er alla.

Always and forever
//MK♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0