Goooooooood Morgon Väääärlden ;)

Nej men allvarligt, jag vaknade för typ 2 timmar sen :S. Jag trodde att jag skulle vakna runt 10 utav byggarbetarna  eller av ungar som leker och skriker uranför, men ikke de. Jag vaknade runt ett ist av ett sms. Tur va de att jag fick de smset annars kanske jag fortfarande skulle sova. Idag häder inte så mkt, ska till centrum träffa Nina den fina lite snabbt sen bege mig mot mammas jobb för att köra bil lite (a) haha.

Idag fyller mamma år så ska kanske fixa ngt till henne :P.

Ska hoppa in i duschen nu, skriver mer ikväll.

have a nice day <3


Three words, Eight letters. Say it and I'm yours

Alwyas and forever
//MK♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0