skola skola plugg plugg bläää bläää men de är juh fredag ;)

Sitter i skolan och "pluggar". Jag kan typ inte göra något för jag kan inte öppna word :S måste vänta på att min lärare kommer tillbaka :P. Väldigt skönt att de är fredag idag men ändå inte. För den här helgen kommer bli lite jobbigt, de kommer iaf inte bli någon sovmorgon :(. Jobba imorrn fram till 14 (sen efter de så måste jag antagligen plugga lite) sen på söndag så är de kurs i uppsala från typ 08-16, sen stressa till sthlm igen för att jobba 18-20:s ingen vila ingen ro.

Skulle ha sovit hos jossan i onsdags men slutade inte riktigt så. Mådde inge bra hade väääääärldens huvudvärk sen mådde jag illa så åkte hem. Men de blev lite körigt mellan oss, men de är löst nu:P haha(a).

Sen har de väl inte direkt hänt så mycket sen sist jag skrev. Jo jag har ingen data hemma typ (lång historia). Sen ska jag ringa till min pappa på lördag, vet inte riktigt va jag har att säga till honom men han bad mig ringa så antar att jag får lov att göra de....de är bara att bita i det sura äpplet :P

          

 Puss på er suckers<33333 love ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0