du betyder så jävla mycket gumman<3

Okej har vart hos frissan ganska nyligen, BLEV SÅÅÅ JÄVLA NÖÖÖJD :D. Det är första gången på länge som jag har blivit riktigt nöjd (a). Är sååååå nöjd haha (a) fixar bild sen hahah.

Vill bara klargöra en sak!! Josefin...Du är den bästa vän som finns och du betyder såå galet mycket gör mig, utan dig vet jag inte vem jag skulle vara, du har en stor del av mitt hjärta. Du är den som jag kan berätta allt för utan att få en dömande blick och du finns vid min sida när jag behöver dig! Du är den bästa! Älskar dig gumman, föralltid vi<3




Puss michaela<3

Kommentarer
Postat av: jossan

love you for ever and ever no mather what! i vått och torrt, ja kommer alltid stå vid din sida!

2008-09-11 @ 20:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0