Day one

Första dagen på frysenlovet och vad har man gjort? Inget. Eller ´jo jag har vart jätte duktig och städat mitt rum. De har verkligen vart en grov städning som jag gjort. Jag har plockat undan och bort massa saker, damsugit, skurat och dammat och bäddat om i sängen. Nu är de riktigt rent där inne :D. Väldigt skönt, nu får vi se hur länge de håller i sig (a). Jag har inte gjort så mycket annat idag. Men de har vart väldigt avslappnande att inte ha någon tidspress på en själv.
Imorrn vet jag inte vad som händer, vi tar dagen som den kommer ;D.

Lite musik till er sötisar njut <3


 Dom gör låten så bra. Jag fick gåshud när jag lyssnade på den första gången. love it

Puss och kram ät banan ;)
//Mikkan♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0