Fredagen <3

Fan vilken underbar dag de har vart idag. De har vart sjukt varmt och jag känner att jag har fått saker och ting gjort. Träffade A en snabbis, sen direkt hem till mamma och testa baddäkterna och sen hem till pappa igen. Sen bosatte jag mig i stort sätt på vår altan. Jag övertygade alla att vi skulle käka ute :D sen när jag hjälpt till med disken lite annat så satte jag mig där ute och läste min bok och pluggade faktiskt lite :D lite stolt över mig själv måste jag säga. Nä men de har vart en toppen dag sommar-känsla långt in i kroppen. Man blir ju bara lycklig av detta väder :D Imorrn blir de kanske lite grillning härligt där.
Men innan vi kommer till den ljuva kvällen så har vi ju morgonen att ta oss igenom. "Påskharen" har ju vart på besök, och pappa och A har ju som vanligt gjort en "bana" som vi måste följa för att hitta våra ägg. Och oj va dom kommer skratta åt mig för jag känner mig inte sååååå jätte sugen på att leta ägg de första jag gör på morgonen (a) men de blir säker kul. De brukar bli väldigt roligt :D

Nej ska ta och lämna över datan till A. Här har ni lite trevlig musik att lyssna på ;). natti natti





 I will ALWAYS love you babe♥
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0