Tack och bock

Igår hade jag sjukt soliagt hemma hos miss N. De va trevliga människor där och alla var på as bra humör och de va en massa skratt. Av mig och J fick hon en låda där det stod "Godsaker" på sen köpte vi lite godis som vi la på botten och ovan på de så la vi några kondomer och en två-sidig-klubba. De va som sagt en galen kväll och vi/jag hade så sjukt roligt. Jag tänkte bjuda på några roliga och fina bilder från igår.
  Jag och J innan vi drog till N

    Fina tjejer är vi allihopa :D ♥
Fler bilder finns på facebook för dom som vill se :D
Men jag måste berätta en sak. När jag och J anlände vid Årstaberg för att byta pendel så blev jag sjukt kissnödig. Och de är inte lite utan extremt så man får ont i magen. Men J vägrade hoppa av så jag kunde gå på toa, två sationer efter Tc så va jag tvungen att hoppa av, skulle inte ha klarat mig annars. Så vi gick av och jag klättrade ner längst bort på perongen och aa kissa haha. Sen kunde vi gladligen fortsätta :D.

Tack för en underbar fredakväll N. De va sjukt kul och jag hade galet roligt.

Men nu ska jag nog sova lite eller kolla på en film.

Ha en bra kväll
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0