Onsdag 091202

Igår åkte inte jag till skolan, var på sjukhuset istället =/ och efter det åkte jag hem.

Idag är jag ledig för det är Passionsdag i skolan, eftersom att jag inte simmar längre så får jag vara ledig istället. Det är riktigt Seeeeet. Ska träffa Erika vid fem idag och fika och bara prata en massa, läääängtar. det ska bli riktigt skönt att kunna få prata med någon som verkligen lyssnar och som går att lyssna på själv haha.

Idag kanske jag följer med mamma till sickla och kollar runt. Men jag vet inte riktigt om jag pallar det. Men skulle vara skönt att ha röjt undan några julklappar. Aaa vi får se hur det blir.

ha en underbar kall mysig Onsdag nu ;).


Yours Only
//Mikkan♥

11 Dagar kvar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0