Oj vilken låååång shopping runda ;)

Träffade älskade Alexandra idag och Eric (de gulliga kärleks paret :D. ) Vi träffades väl strax efter ett vi kom väl in till stan vid halv två kanske lite tidigare, vi började på Åhléns city, sen Zara, efter de blev det Pub, sen NK, efter de Gallerian i typ 2 sek sen tillbaka till Åhléns City. Vid 17.30 va vi klara på Åhléns typ. De blev lite jobbigt där ett tag, men jag hade faktiskt väldigt trevligt och roligt. Va kul att träffa dom igen, va ett bra tag sen.

  

Vid 17.45 träffade jag Sebastian och vi tog en fika innan han skulle med bussen till uppsala. De var väldigt trevligt, lite irreterande med alla duvor och all rök. Men bortsett fårn de så va de jätte kul :D.

Imorrn vet jag inte vad som händer, allt beror på vädret. Min faster och hennes  familj kommer ikväll så kanske träffar dom nån dag i veckan :D. Men vi får se.

Ajuste jag och Alex provade lite skor på Zara (ganska kul haha här får ni se två bilder ;). Enjoy


 
Dom var stört obekväma haha

 
Dom va sjukt fiina :D


Peace out Biatches
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0