Haha Vi är bara bäst S

Okej fortfarande vaken, vilket är ett under. Jag har vart vaken i typ 19 timmar nu :S Och jag ska jobba imorrn.. aja de går säkert bara bra. Jag har ju min kusin på besök. Vi har Kollat film och drickit någon form av energi dryck så vi är lite hyper. Vi har bombat med thriller och skräck filmer hela natten. Vet ej när vi ska sova. Så fort vi känner oss trötta antagligen.
Vi har skrattat heeela tiden. Så sjukt roligt att vara med dig fröken löken.
Ska återgå till S nu, hon börjar bli lite irraterad över att jag sitter här. Lägger upp lite bilder imorrn när jag laddat ner som på datan. Ha en underbar kväll nu

Puss på er alla. Sov gott <3

Kiss on the lips
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0