LördaG LördaG (inlägg 143)

Då var ännu en jobb dag slut. De var en ganska skön stämmning idag på jobbet. Trotts att dom flesta assistenter var borta så klarade vi oss fin fint. Just nu håller min energi på att ta slut, men ska kanske ta och äta lite "frukost/lunch" hehe. Hann inte de imorse eller på jobbet. Full rulle hela tiden. Just nu vill jag bara att tiden ska gå lite snabbare, ska hämta min kusin runt 17 sen ska jag åka och köpa min nya säng :D. Ja jag fick den sängen jag har nu ganska nyligen, men jag tycker att den är fööör stor. Ska få en 140 säng, de är perfekt på alla sätt haha.
Ikväll blir de tjejkväll hos mig haha (trotts att de bara är jag och min kusin, men när vi är i fatren så är vi i farten ^^) De kommer bli galet roligt. Åker och solar imorrn också om vi hinner. Hoppas de, vill ha lite värme :P.

Sitter och pratar med en rolig filur om vilket säng mått som är bäst. Vi har redan rett ut att 180 är fööör stort, 160 är också en aning stor och 90 är för litet. Marcus tycker att 120 är perfekt men jag tycker 140 är de. Då har man ju lite sväng rum också ;). M jag kommer inte ge mig, men dom du sa, vi kanske borde testa varandras hahah xD. 140 är lätt bäst och bara helt enkelt mest perfekt.

( Hahah B du är juh bara för underbar. På face heter hon: "B säger: -Jag har aldrig blivit utkastad... Mikkan säger: - Nee inte jag heller... eller jo det har jag.. typ 5 gånger..Hahah, så sööt gumman ♥ ♥." De va en del av våran konversation som hon och jag hade under en lektion när en av våra lärare skickade ut några från klassen. Hahah så söt du är gumman<3)
 så fina vi är B♥

Ska ta och göra mig klar för avfärd :D

Kiss on the lips
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0