Underbara LOV och Owl City

Hej alla underbara. Äntligen är de lov! LOVLEY hihi. Men mitt lov börjar på tisdag dock men iaf haha. Igår hade jag en underbart mysig och trevlig kväll med Erika. De var så länge sen vi sågs och vår kväll blev sjukt lyckad FÖRUTOM bion. OMG vilken besvikelse det var! Vi kollade på Shutter Island, grejen är den att många av mina kompisar som har sett den hade sagt att den va bra och läskig etc, så jag trodde att den va lite ruggig. MEn jag höll ordagrant på att somna. En tjej/kvinna som satt brevis mig höll på att (uräkta ordvalet) skita på sig, och jag höll på DÖ AV GARV. Jag trodde verkligen inte att jag skulle kunna hålla mig. Fick lite dåligt samvete att jag satt och skrattade när de var som "läskigast" (a) ooops så kan det gå hihi. Nä men nu är jag extremt trött på HOLLYWOODs misslyckande till filmer. Det enda bra som kommer ifrån dom är branfilmer (till viss del) och kärleks filmer och vissa komedier. Men om man bortser ifrån de dåliga saker jag "listat" om filmen så var den bra för att man var tvungen att titta hela tiden om man skulle fatta något. Så det är ju en "tänkar"-film. Men jag är fortfarande besviken. Annars hade vi sjukt trevligt och roligt :D

HAr jobbat typ hela helgen i stort sätt. Imorrn är det gym och sen jobb och lite små andra ärenden som gäller. Slutar jobba 22.30 imorrn :( men de är pengar :D tihi.

Här kommer en grymt ba låt ifrån ett av mina favorit band, har typ precis upptäckt dom men dom är bra!! LYSSNA



    

This is the Owl City - Fireflies Parody ( Kangaroos ) SE DEN!!! Sjukt roligt :D



//Mikkan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0