Friday night

and Im at home... Det har vart så sjukt skönt att vara hemma ikväll. Bara slappat och tagit de lugnt, har börjar plugga lite teori inför körkortet. Sjukt mycke som man ska kunna *Suck* HAr kollar igenom massa gamla bilder ifrån old days, omg så roligt att se. Ganska tragiskt också om jag ska vara ärlig hah.

Imorn bär det av till Värmdö för att (om jag fattat det rätt) Fira midsommar igen eftersom att midsommar inte direkt blev som alla tänkt sig typ. Men de ska faktiskt bli roligt.

Jag kan inte fatta att det var över en månad sen jag tog studenten. Helt obegripligt. Saknar klassen. Just nu är jag spånd på om jag har kommit in på universitetet eller inte. Jag kanske borde säga om jag kommit in på dom kurser och program jag vill läsa. Vi får se vad som händer.

Ha en fortsatt trevlig kväll, nu ska jag kanske packa lite.

//Mikkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0