Pust

Jag fattar inte riktigt varför jag vaknar 12 nu för tiden... As irreterande!! Idag träffade jag Erika i Forum. Så skönt att bara sitta och snacka om allt mellan himel och jord. Efter en 3 timmars fika så gick jag hem i regnet... Inte sååå mysigt eftersom att mina fötter blev blöta på 2sek, men de va skönt med frisk luft..

Sen har jag städat mitt rum typ HELA kvällen. Slängt en massa skit och dammat (de behövdes hihi). Nu får vi hoppas att detta fina rum håller i sig föralltid och ser lika fint ut i all framtid. ( Jag räknar med att de är stökigt igen om ca 1-2 veckor)

Imorn gott folk ska jag träffa världens sötaste Nina, vi ska dricka lite vin och äta gott och bara umgås. En riktig tjej kväll. PRECIS va jag behöver. Så det ska bli väldigt mysigt :D.

Have a nice night in the rain. Ska hoppa in i en dusch och krypa ner i min ny bäddade säng och kolla på film tror jag. MYS!!!!


Mina Änglar MISS YOU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0