Shit jag tror jag får värmeslag

eller va de nu heter. Kom hem idag efter en mycket trevlig helg med familj och bekanta. Men OMG va varmt de har vart. Jag har inte riktigt vart på sol humör så de har nästan blivit en plåga att vara ute. En sak som jag måste göra snarast (typ imorrn) är att bada i en sjö eller havet!! Har bara badat i en basäng ute och ja de är ju inte riktigt samma sak..

Right now Im waiting for my dear cousin to give me a call so me and my mother can pick her up. Behöver lite turbulens här hemma. Det känns som om jag blikar stup i kvarten just nu m¨ste jag berätta, har linser på mig och eh ja jag är långt ifrån van! 

ÅÅÅ SNÄLLA DRÄNK MIIG I VATTEN!!!!

 
+

=
JA TACK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0