Man blir bara så glad

Blev jätte glad imorse när jag åkte med bussen. När vi var framme i slussen så säger han som kör bussen: "Då var vi nästan framme i slussen. Här ifrån kan ni byta till inerstads-bussar och tunnelbanor. Jag vill tacka för mig och jag önskar er alla en fortsatt trevlig dag." Hur kan man inte bli glad när man hör det? Man får ett leende på läpparna och blir fylld med positiv energi :D.

Jag har vääärldens tränignsvärk också. Tränade dubbel pass igår och sen hade jag ett pilates pass idag. Tanken var att jag skulle ha dubbel pass imorn med, man jag kommer tyvärr inte hinna det. Så det får bli träning imorn på morgonen. Jag längtar ganska mycket efter morgondagen.

Fredag:
- Träning
- Skola+prov
- In till stan med alex och jossan
- Hem till sandra och kolla massa filmer :D
(-Kanske sova hos Sandra, men inget bestämt)

LÄNGTAR hihihi

Nu är det sleeep time for me

//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0