städa städa varje fredag...

Drog till skolan och käka sen hade jag två lektioner.
Efter de så bestämde jag och jossan att vi skulle dra hem till henne. Vi skulle städa hemma hos henne och göra det fint så att camilla skulle bli glad. Jeg trodde att vi bara skulle damma och damsuga...men shit va jag hade fel!!!
Jag kommer dit jag fick i mig lite frukt, sen fick jag order om att gå och lägga smuts tvätt i tvätt korgen, den fick jag damma av allt i hennes rum typ, medans hon fixade sin garderob, efter allt detta så fick hon för sig att möblera om sitt rum (igen).
Det blev mysigt men shit va hon håller på....Sen fick hon typ städa igen för jag pallade inte hjälpa till så mkt ^^ hahah.
Men när hon väl sökat och donat klart så va jag tvungen att åka hem. men det va mysigt att se hur det blev hahaha.

Gumman vi "måååste städa" igen snart ;) hahah

pusss michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0