"Can't touch this"...you know what I mean J

Dagen började med att jag skulle vara i simhallen till 09.00 idag för att jag skulle ha en privat lektion med ett barn. Den lektionen höll på 30min så kändes lite surt att behöva gå upp så tidigt men de va lätt förtjänta pengar. Sen hängde jag kvar lite och bokade tid hos frissan och pratade lite med M och E. Kom därofrån typ 10.30, då var de bara att gå raka vägen hem och packa om (men först blev de ett stopp på banken ^^). Skulle möta J på Älvsjöbadet så tidigt soom möjligt. Så de var bara att stressa dit men jag hade värsta flytet så de gick väldigt fort. Låg där i kanske 40min-1 timme sen kom regnet =(. Då packa vi ihop och drog in till stan.

Jag drog till Frissan precis i lagom tid =P va lite tidigt till och med. Jag trodde att klippningen skulle gå på 30min men oj så fel, de tog 1timme att klippa mig. Men de va lätt värt de är jätte nöjd =D bild kommer ^^.

Sen var de hem byta kläder och dra in till stan igen för att möta upp J för middag. Men jag såg HELT fel på klockan så jag va 1 TIMME för tidig =S men ringde runt och messa lite så tiden gick fort. Efter middagen så blev de en liten promenad och en MASSA skratt. Har haft en grymt rolig kväll med J.

Imorrn är de privat lektion klockan 10-11. Sen kanske jag ska träffa Nina men de är inget bestämt, efter de kanske jag ska simma lite vid 16 elelr ngt efter de blir de hem till pappa.

Nej nu är de SOOOOOVA som gäller är helt död typ.

Peace out Biatches
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0