hemma idag :(

Igår när jag kom hem och redan tidigare så hade jag så sjuukt ont i huvet =/ trotts att jag tog två alvedoner så försvann inte den där nedrans huvudverken... Jag somnade redan vid 20 igår och va helt slut, jag hoppades på att huvudverken skulle ha lagt sig efter en "god" natts sömn. Men icke san icke imorse när jag vaknade så hade jag lika ont som igår kväll. Om inte de va nog så va mina ögon vattenfylda, glansiga och dom kändes alldeles svulna :(. Jag trodde nästan att jag skulle klara av att inte bli sjuk under denna vinter...men tydligen så trodde jag fel :(.
Men de har var vart ganska skönt att bara få sova under dagen till och från och verkligen få chansen att vila upp sig.

Imorrn är jag ledig, de är Studiedag :D såå underbart skönt. Men jag måste plugga spanska imorrn eftersom jag har prov på fredag :S blää va jag är glad att vi slipper spanskan nästa år (a).

Nä ska ta och läsa lite och kolla film.

Ha en underbar kväll

Always and forever
//MK♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0