Hmma hos mamma igen.... :(

Då va man hemma hos mamma igen....Fett med tråk haha. Vill hellre vara hemma hos pappa men de finns inget jag kan göra så de är bara att bita i de sura äpplet och längta efter nästa gång jag åker till pappa.Den här veckan har gått FÖR fort. Önskar att lovet kommer nu. Denna vecka hah.
Btw tack för sällskapet Simon & co, Niklas och dom två killarna jag träffade på pendeln. De hade vart en lång resa om jag inte snackat me er ^^)
Imorrn är de upp och jobba tyvärr. As dumt att lägga en träning på sportlovet, alla ungar är ju typ borta och åker skidor eller så. De kommer bli väldigt få barn och väldigt långa pass. MenMen...
De händer juh lite kul imorrn också ;) haha Ska träffa några goa människor. Annika, Hanna och ev. Niklas. Om jag inte träffar dig imorrn mr N så MÅSTE vi ses på söndag :D Vi kan ha en uppesittar natt haha.


Här kommer En määängd med foton (a) Just for you ;)
(1a jag, 2a bror min, 3e sötnosarna, 4e Berit i hennes förklädnad)


    


I just need you to say the words. Say them and I'm out of your life and I will stop having this sad feeling over me. And I can move on. I will always like you more then a friend and you will always be in my heart, like it or not. Please say the words.
//MK♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0