Dirty Little Secrets ;D

Okej jag är en person som är VÄLDIGT kräsen om jag ska läsa en bok. Men jag har fastnat för en serie, många vet vilken serie de är och har säkert sett den på Tv. Den heter Gossip Girl och FAN VA BRA DEN ÄR både tv-serien är bra men böckerna är så galet mkt bättre. Bäckerna och serien är inte ett dugg lika när de gäller handlingen. Jag rekomenderar STARKT till alla som gillar GG att läsa böckerna. Ni kommer förstå va jag menar när ni har börjat läsa, de går inte att sluta. Har man en gång börjat är de svårt att sluta :P
Just nu ligger jag på bok nr 5 (a) och när jag väl läser så sträck läser jag ^^.



Ha en underbar kväll nu babes ;D

Always and forever
//MK♥
Reggad på Commo.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0