Vaknade och tittade ut och gissa va jag såg?

Jag som både hade önskat och hoppats på att snön va slut hade såå fel. Vaknade för typ 1½ timme sen och då va de bara grått ute vilket inte gjorde mig ett dugg piggare. Och nu när jag kollar ut så har de börjat snöa :O. De är bara att sätta på sig dom varma skorna igen och på med mössa, vantar och halsduk...åhhh. Fast jag älskar juh snön men de är kylan jag är lite emot. Men de är juh Januari och då får man räkna med oväntade snöstormar och annat. Idag annars är de en skön dag. Två lektioner sen hem och plugga en massssssa. Nä ska nog fixa de sista nu. haha jag började på detta inlägg vid 9.30 och sen har jag lämnat datan och fixat mig och satt på lite musik. Men nu är jag iaf klar med inlägget just nu iaf. Jag kanske skriver lite mer ikväll eller eftermiddag vem vet ;) Men tills dess så ska ni få lyssna på en underbar låt.
Ha en underbar snö-dag idag.
             
Elliot minor-The White One Is Evil ♣♣♣

 
 Always and forever
 //MK♥

Kommentarer
Postat av: Natalie

hahahaahah nej jag vet :) Men vafan ska fixa om det lite, hade bråttom i morse. Klaga inte :O

2009-01-20 @ 15:51:29
URL: http://nnats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0