Eeeh okey?!

Fick precis ett samtal där min kära mor berättade att hon köpt en bil som hon först skulle köpa sen skulle hon inte köpa den och nu har hon tydligen köpt den och hon kommer hem idag ist för imorrn. Vilket är bra för då kan hon och jag dra till Din Sko och fixa mina skor imorrn :D super haha. Jag är grymt glad just nu va de innan mamma ringde också men blev väl ännu gladare nu antar jag haha. Imorrn ska jag in till stan och träffa mr Erik ev. de beror på om han ska till sin lägenhet och fixa ngt eller inte (vi får väl hoppas på att han inte ska de, eftersom att vi inte träffats på grymt länge!!!!).
Sen så kanske fröken Erika ska sova över hos mig men har inte fått tag i henne än så får väl se hur de blir.
Nej nu ska koken in köket och laga mat och hoppas att huvudvärken släpper med lite näring i kroppen.



Mr Erik ( hata mig inte för att jag tog den fär bilden :P)

  
Miss Erika aka Klätterapan?

Puss o Kram
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0