Myskläderna är på och tevattnet kokar

Har haft en grymt trevlig helg. Vet inte hur jag ska beskriva den men den har vart jätte rolig och mysig! De är nog en helg som jag sent kommer glömma (a). Sen måste jag ju skryta lite, jag badade i havet, de var bara 18 grader och kallt och jag var den enda som vågade :P. Men första gången jag skulle i så tog de ungefär 10-15min innan jag tog modet till mig och dök i (dock från trappan men sen blev de bryggan som va ca ½ eller en meter ovanför vattnet haha) men jag kom i vattnet och jag är stolt :D tihi.

 

Men jag måste säga en sak när jag kom hem i söndags och kunde inte sova... Jag va grymt trött och la mig ändå i sängen mellan tio och tolv. Jag försökte slappna av och blunda och jag försökte lyssna musik för att kunna somna men inget. När jag väl somnade var klockan runt två. Vaknade vid nio dagen där på och va inte ett dugg utvilad. Samma sak hände natten till idag, jag la mig i sängen kunde inte somna och vaknade upp sliten. Skumt jag kanske saknar något.



Igår gjorde jag absolut inget, de va en äkta slapp dag och de kändes som att de behövdes. Idag har jag vart väldigt snäll mot min mamma, jag har städat lägenheten "gloria", sen har jag vart i mini stan och kikat lite och kollat runt vad som händer. Så grymt tråkigt den här veckan, alla är i stort sätt på sthlms veckan i visby. Men eftersom att jag inte är 18 så skulle de inte bli så jätte kul för mig. Men men de löser sig.  Imorrn ska jag träffa en gammal kompis som jag inte träffat på evigheter så de kommer bli grymt roligt :D.

Nej nu ska jag fixa mitt te och hitta på något. De är mycket som snurrar runt i mitt huvud från helgen, har många frågetecken som jag vill göra om till utropstecken, vet inte om de går att ordna men man kan alltid hoppas på det bästa.

Peace out
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0