Imorrn är de helg :D

Jag fick inte reda på vad jag fick i NkB och ShB tidigare i veckan tyvärr. Men de gör inte så mycket.
Min kära J och mr S gick ut på taket på skolan igår KLANTIGT men jag hade väldigt kul. Jag låste fönstret så dom inte kom in men dom verkade inte riktigt bry sig tills vår Sh lärare kom in i rummet och bad dom komma in. 2min efter att dom hoppat in och stängt fönstret så kom våran vaktmästare och kollade läget men sa inget. Om Martin inte hade kommit när han kom så hade dom vart rökta. Känner mig LITE skyldig men äsch de är historia och jag har inget dåligt samvete.
Idag har vart en allmänt halvseg och kall dag i skolan. Inget värt att rappotera. Men sen va jag på invigningen av nya Sickla Galleria på kvällen. De va riktigt fint och väldigt trevliga butiker. Men de va så stört mycke folk så orkade inte vara kvar länge. Jag gjorde ett litet klipp iaf, en jätte fin sommar jacka från vila. (bild kommer imorrn), sen eftersom jag är medlem i vila så fick jag en fin sjal på köpet. Riktigt trevligt.

Fick ganska nyligen en latte av mamma (fattar inte hur hon tänker ibland....) så har fått en koffein kick haha xD

Imorrn ska jag och mr S hem till J och käka middag VÄLDIGT TREVLIGT OCH ROLIGT, sen i helgen fyller min bror år :D så de är nästan full rulle hela helgen.

Nä de kanske är dags att dra sig mot sängen, de är ju trotts allt en dag imorrn me.

Måste berätta, imorse när jag vaknade såg jag att jag hade ett litet jack i under läppen. Sjukt skummt. Men de läker väl snart.
(P.s. miss B vart håller du hus?? saknar dig hörru du)

Sov gott
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0