So not my day

Blä de har verkligen vart en dålig dag idag. Känner mig helt slut för ingen andledning, känner mig inte moteverad till något de är liksom bara dött. Kusinen va tvungen att dra vid 12 för att hinna hem till sin match (surt), men jag ville sola i vilket fall som helst. Men jag hade bara pengarna på kortet, så jag satte mig på tåget och hoppades att bankomaten i trånkan funka, men fick ett mess från J där hon sa att den inte gjorde de. Så jag hoppade av vid södra och letade upp någon bankomat. Hittade 3 olika men dom hade en sak gemansamt...man kunde bara ta ut 500-lappar (riktigt surt) så jag gav upp och åkte hem. Sen fick jag ett sms om att jag kanske måste jobba ikväll. Jag vet inte om min chef har fixat en vilkarie åt mig. Men jag bojkottar jobbet idag. Orkar verkligen inte, och jag kommer inte vara ett dugg moteverad. Hoppas att de löser sig.
Nu borde jag egentligen plugga eller städa mitt rum. Men gör nog de lite senare.

För att byta samtals ämne,
har ni tänkt på hur fort tiden går? De känns som om de va igår jag började andra ring. Tiden har verkligen börjat gå sjukt fort. Jag skulle verkligen vilja trycka på en paus knappt och bara andas och ta de lilla lugna. Man får ju lite panik när tiden bara rinner iväg :S. Man kan gräva ner sig i de här samtals ämnet väldigt mycke men ändå inte hitta något bra och vättigt svar. 
 
haha mupp bild nr1


A kiss on the lip
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0