Men hej igen ;D

Dagen idag har vart ganska lugn. De va ovanligt lugnt i klassrumet idag när vi satt och skrev på våra uppsatser. Alla satt framför en varsin data och tröck på tangenterna och va väldigt tysta och lugna för att vara Sp2. Riktigt skönt (a). Jag började på min uppsats och har bara lite kvar =D ska sätta mig med den snart. Den ska in senast 23.55 typ.

Efter skolan så traffade jag K vid medis och knatade till solariet, men de va sån sjuk kö så vi orkade inte vänta och hon orkade inte åka någon annan stans (den slöa människan) så vi bestämmde att vi skulle dra och sola på södag ist, men nu tror inte jag att de går eftersom min kusin kommer till mig imorn och jag tror inte att hon vill sitta och vänta medans vi solar. Vi får se hur de blir.

Imorn är det sista gången som jag tränar mina små lördags barn :'( lite "sorgligt" men dom flesta ska jag ju träna nästa termin as well, men några kommer flyttas upp. Vilket jag är glad över men efter de jag hört från deras föräldrar och dom själva så blir de ju lite jobbigt att säga hej då till vissa (a) :$

Ikväll ska jag skriva klart min uppsats och försöka lägga min någolunda tidigt och självklart skriva lite lappar till mina simmare som slutar. Fullproppad kväll med andra ord ;).

Ha en underbar kväll

En skön låt till er :) den är lite cozy 
 
Äkta kärlek ljuger aldrig
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0