Sol, regn och ett glatt humör

Hade NP i MaB imorse vid 9 tiden. Jag fattade inget, (man hade 280min på sig om jag minns rätt) jag och J satt i 5 min typ sen drog vi. Väldigt onödigt att åka dit? Ja kanske men endå inte. Jag och J satte oss ute i solen mot väggen och pluggade och skrev på SvB uppsatsen som ska vara på 800-1000 ord. Jag ska alldeles strax sätta mig och börja grubbla på SvB, ShB och sim saken och Träningsläran saken och försöka beta av så mycket som möjligt.
Innan jag drog jag hem så stannade jag en snabbis i Froum och köpte två Bh:ar på affären Change®. Jag rekomenderar den butiken starkt, det är trevlig personal och dom har bra kvalitet på sakerna och de är bara as bra där haha.


Nej nu ska jag verkligen plugga MÅSTE plugga xP.

Äkta kärlek ljuger aldrig
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0