Värmen är här <3 :D

Har inte orkat skriva något på ett tag men what ever. Men jag kan berätta i korthet vad som hänt.

Onsdag:
Orgentering på hellas....De gick väl bra haha. De va fästingkoll sen när man kom hem men annars gick det bra. Jag alex och natta tog helt fel kontroller i början och sen gick vi helt fel när vi hittat den 8de kontrollen pga mig (a) opps. Sen va de spanska prov i skolan (som jag klarade:D ) efter de så följde jag med alex till Pub för att fixa hennes väska.

Sen gjorde jag de mest klatigaste ever, jag kom hem och tog de lite lugnt, sen vid 17 så skulle jag träffa Nina i forum. Jag ade lite saker som jag skulle slänga som jag la i en påse på bordet, precis brevid ligger min mobil. På nägot sätt så hamnar min mobil i den där påsen som jag sen går ut och slänger i SOPPNEDKASTET!! Jag märker inte detta förens jag är vid bussen. Men jag vänder på klackarna och springer upp för "helvetesbacken", river upp hela mitt rum typ,leter igenom HEEELA lägenheten innan de slår mig vart den har hamnat. Så när mamma kom hem blev de att gå ner till sopprumet och hämta den. SÅ SJUKT VIDRIGT. Men som "tur" va så låg min påse högst upp. (En annan tur jag hade var att de va öppet till sopprummet, annars hade de kostat 840 spänn böra för att öppna dörren :S)

Torsdag:
Hände inget speciellt, joo Dans 2orna på skolan hade uppvisning. Så DUKTIGA :D (Dom flesta iaf)

Fredag:
Drog till banken och fixade lite med mina pengar, sen köpte jag min jacka från Veromoda. Efter de så var de dags för skola. Hade bara två lektioner så de gick relativt fort. Sen drog jag till Forum och träffade Karin och så köpte jag ett par shorts, en t-shirt och en kjol. Dorg hem vid 17, böt om snabbt, träffade karin. Så drog vi på Årsmötet med klubben en liten stund. Efter de i sin tur drog jag in till stan och mötte Hanna för att kolla på bio. Vi såg Flickvänner från förr Den va faktiskt bra. Jag rekomenderar den.

Lördag:
Hade privatlektion mellan 12-13. Sen mötte jag Karin i forum :P. Och ja vi har handlat ännu mer (a). Jag har idag införskaffat mig en rosa/röd skjorta från Gina 149kr+ett par chinos från Gina 299kr och ett skärp från Gina 29kr, en klänning från NewYorker och ett skärp från Indiska. Nu ska jag plgga ett tag och sen får vi se vad som händer.
Imorn är de morsdag. Undra vad jag ska fixa?!


Nedräkningen har börjat:
SOMMARLOV OM 13 DAGAR :D LOVLEY


Puss på dig
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0