Back in the school bench

Då var man i skolan igen och nu försöker jag tappert plugga, men om jag lyckas är en mycket intressant fråga som vanligt. Jag hade planerat att vara här vid 9 imorse men  det lyckades jag verkligen inte med. Shame on me! But what can I do? Haha det var så skönt att ligga och sova, så jag snozza en timme extra typ (a) wupsi hihi. Men jag hann i tid, eftersom att jag egentligen inte börjar förns 12.25.

Idag är det lite photo shoot som gäller :D myket mycket roligt ^^ som sagt bilder kommer så fort vi kommit igång. Dagen idag är extremt skön, vi ska bara kolla på film (LYX jag vet) sen slutar vi. Därför försöker väl jag vara lite duktig och plugga så mycket jag kan nu innan dagen flygit förbi.

//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0