Dålig dag...

Igår i skolan fick vi sen en brutal film. Den var så sjukt hemsk så det finns inte. Det var en spansk film (kommer inte ihåg va heter just nu) och den handlade om en man i 40års ålder typ som var förlamad från hlsen och ner, så han kunde röra sig själv. I den här filmen får man se hans tappra försök om att försöka få staten att gå med på att ta hans liv. Han har vart förlamad i 28 eller 28 år och orkar alltså inte. Man mår ruggit dåligt när man ser den. Usch.

Idag har verkligen inte vart någon bra dag, var tvungen att gå hem efter lunch. Jag hosta som en galning plus att jag inte fick i mig någon mat alls, så jag åkte hem. Dock hade jag simskola vid 16-17.40. Men usch va jag vill bli frisk nu!! Säg någon gång jag inte är sjuk liksom!!

Juste här kommer några bilder ifrån igår också :D enjoy

       

Det finns dock mer men orkar inte lägga upp dom nu xD haha

//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0