That was not soooo bad

Okej gu vilka sötisar jag hade privatlektion med. Dom är 3 och 4 år och jätte hyper och spralliga men gillar att vara i vattnet. Nä men dom är sjukt söta och hyfsat lätta att jobba med. Men guuu va dom babblar hihi. Jag fick höra "titta på det här", "kollla på det här" heeela tiden, jag försökte få en syl i vädret men haha det var lite svårt. Men jag ska träffa dom nästa vecka också.

ikväll var tanken att ja, sandra och jonas skulle ut och dansa lite, men det sprack tyvärr. Var extremt sugen på att dansa men aja det kommer nog flera gånger.

Här är lite bilder ifrån veckan :D

Ha en mycket mysig fredags kväll.

         

Vilka som är på bilderna: 1.Eric & Nina, 2.Ullis, 3.Alex sjukt fina bild, 4. Ramme & Lantto, 5.B & Ramme, 6. B & Lantto, 7.Ullis & Sevi, 8.Anna & Malin, 9.Linus


//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0