Va gör jag inne??

Det är halv mulet ute men det ser endå ut att vara fint och fräscht ute. Vill bara gå ut med kameran och andas frisk luft, spela musik i mina öron och bara vara. Låter som rena rama paradiset just nu. Men tyvärr är det inte det jag gör. Nä jag sittter här framför datan, skriver lite i bloggen och leker på face. NO LIFE. Vaknade för typ en timme sen känner mig helt slut. Är halft förkyld, kan inte andas genom näsan :'( jag vill inte vara sjuk igen. Men det finns väl inte så mycket man kan göra åt saken. Ikväll är det PARTY :D Min kära vän Klara ska ha en sweeet 18 ör några av hennes vänner. Det kommer bli GRYMT roligt, men jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Dagens i-landsproblem? Nä om man ska hoppa in i en dusch och vakna till liv, och försöka få tag i sandra som inte svarar på sms!!!

Ha en jätte bra dag alla söta

//Mikkan♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0