FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN!!!!!!!!

OMG tog studenten i fredags och jag har fortfarande inte fattat de! Idag känner jag mig jävligt tom, rädd och nervig. Fråga mig inte varför, jag bara gör det! MEn de va som alla sa DEN BÄSTA DAGEN I MITT LIV!! Flaket var INSANE!! Badade i fontänen vid plattan (ni vet) trots att den inte var på, och fy fan va den va äklig hahah. men så jävla underbart!!! Kommer sakna alla och jag menar det verkligen. kommer sakna alla lärare, all bull shit, alla töntiga tjaffs och rykten hit och dit. HAha jag kommer sakna alla framträdanden från estetarna! kommer sakna det mesta! Lägger upp bilder senare!! Måste fixa lite saker nu.

TACKA ALLA SOM GJORDE MIN DAG PERFEKT!!!♥

//Mikkan♥

Kommentarer
Postat av: Leighton Meester fanblogg

Hej! Jag driver en nystartad blogg om Gossip Girl-stjärnan Leighton Meester. Surfa genast dit för att ta del av nyheter, bilder, videos, mode och mycket mer! Ha det bäst! :)

2010-06-08 @ 11:29:34
URL: http://missmeester.blogg.se/
Postat av: Leighton Meester fanblogg

Stort grattis!!! Själv tog jag studenten igår :)

2010-06-08 @ 11:31:28
URL: http://missmeester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0