Vilken tråkig midsommar :(

Midsommar överskattat? Nej jag vet inte, jag gillar den. Dock blev min midsommar väldigt kortvarig. Fredagen började bra och trevligt, men under dagens gång kände jag hur jag sakta började få huvudvärk. Trodde att den skulle försvinna, men nej då. Vid 16 låg jag inne på en soffa och kved. Fy f*n vilken migrän. Jag har aldrig haft så ont eller mått så dåligt. Det hela slutade med hinken och uppsatt hår... Extremt tråkigt om ni frågar mig, mamma och jag åkte hem på kvällen.

MEn dock gjorde en god natts sömn susen och jag mådde mycke bättre idag/igår. Va och hälsade på mina kusiner som alltid har något bus för sig haha.

Imorrn/idag är det lite bil körning, sen gym och ev. et titt förbi forum och se om det finns något soligt :)

Nu ska jag återgå till min natt film :) See ya

//Mikkan♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0