Hakuna Matata Det Är LOV people :D

hej alla glada människor haha


Om några timmar är de fan jullov :D fatta underbart^^
Skulle vart i skolan vid de här laget eller iaf på på väg men sitter här hemms hos jossan helt själv. Imorse så drog hon och hennes mamma till akuten :O :S för hon fick ont i magen. Så nu sitter jag här, ska chilla med henne sen, hon ville ha sällskap klart att man ställer upp. Hoppas bara att hon mår bättre snart och att de förhoppningsvis har allt släppt tills ikväll (a). 
Jag kan ju säga att min mamma höll på att flippa när jag sa att jag inte skulle till skolan hehe men de är sista dagen och vi kanske missar lite roliga saker och lite halv viktig info men man har ju andra som kan berätta vad som hände i skolan (a).

Oj nu va jag inte hlet själv längre haha Andres kom hem med en polare haha lite roligt, tror att han trodde att jag va nån tjuv eller ngt först för han blev lite orolig när jag sa att jag inte va jossan, men efter så blev de ett "Jaha michaela okej" haha lite roligt ^^.

Nu har jag typ bombat min mobil med massa låtar från jossans data :D galet nice med musik på mobilen så man kan lysssssna på ;D

Men hur ser planerna ut för den här hlegen da? Mina planer är sjukt mkt (a) ikväll hem till B, imorrn hem till farmor och farfar på middag sen hem till mamma igen för mer middag med min moster och hennes familj hehe (gäller att äta lite så man pallar äta två middagar på samma dag, jag lär juh inte vara hungrig iaf ^^), sen kommer två av mina kusiner att sova över hos mig tills på söndag antar jag Sen är de lugnt igen (a) full rulle haha

Jag har inte köpt en enda Julkapp :O men jag har inte haft pengar hehe mina klappar kommer efter jul typ i januari (a) bra va haha!?

Nej men ska väl underhålla mig med något nu haha och då menar jag typ lyssna på musik och in på msn och face och sånt haha

Always and forever
//MK<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0