en knas dag!!


Jippi vaknade as tidigt för att möta jossan i skolan vid 9.
Nu är klockan 12.45 ungefär och jag har spanska prov vid 15 :O där kan man snacka om onödigt. Jag har iaf mejlat in min uppsatts vilket är väldigt skönt :D men den kändes inte färdig, men om jag skulle ändrat en sak så skulle jag bli tvungen att ändra allt annat as well och de har jag varken ork eller energi till. Nä ska fan klara av de här spanska provet idag (a).
Annars i stora drag så har den här dagen sugit och den lär väl bara bli sämre för varje minut.
Jossan är as lessen att jag sårade dig förut!! Du vet att jag älskar dig och de bara kom, sååå jävla lessen<3<3




Always and 4-ever
//MK<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0