SWEEET 17 :D haha <3

Igår va en vääldigt bra dag :D haha asså ni som känner mig måste be om att få kolla på filmerna jag har:P lite halv roligt hahah.
Fick underbara presenter, men den bästa va från J. Gumman fan älskar dig och de va de finaste kort jag fårr och älskar halsbandet (trotts att vi va tvungna att ta sönder silver kedjan som följde med) haha.
Jag tyckte att vi hade as mysigt när vi käkade och drack från alla 3 glas med olika saker i varje glas haha ^^. De va kul när vi drog in till stan och gick på bio as well även om filmen va sämst hha (a) Vi såg The Day Earth Stod Still (eller hur den nu stavas) fatta inget och va varken rolig eller läskig.

hade en as bra kväll igår :D love you J<33333 bästa vännen man kan ha<3


Orkar inte skriva mer just nu så love ya<3

Always and 4-ever
//MK<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0