JAG SÅG DE SNÖA ;) fattar ni haha ;)??

Idag har de verkligen vart en as bra dag :D. Visst jag har vart as flummig i skolan men de är juh fredag så de får jag vara ^^. Har sett många leenden på många läppar (ink mina) idag :D UNDERBART haha. Jag har skrivit klart men uppsatts, sen efeter skolan så chillade jag med en god vän Bojana. Vi fikade lite och snackade om allt och lite till. Sen drog vi hemmåt. Kom hem och la mig i ett varmt bad eftersom att de va så sjukt kaaalllllt ute (a). Men sen under kvällen hönde ngt underbart :D DE BÖRJADE SNÖA :D:D:D:D:D:D LOOOOOVE IT  älskar snöön asså. Synd bara att jag inte träffade min bästa vän. Då hade nog dan blivit ännu bättre :P.

Puss på er suckers<3<3<3 love ya

Kommentarer
Postat av: jossan

haha fin host bild:O

2008-11-22 @ 16:37:51
URL: http://josefiiink.blogg.se/
Postat av: MICHAELA

haha men javisst hahahahah xP

2008-11-23 @ 00:48:50
URL: http://miichaelaaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0