Va gör jag här?? Ajuste..

Sitter i skolan eller rättare sagt så sitter jag på 100% och pluggar helt själv. Vi är typ lediga idag egentligen, men har prov imorrn och en massa annt som jag måste ta tag i :(. Just nu väntar jag på att Bojana ska höra av sig och säga om hon tänker komma idag eller inte. Hoppas att hon kommer så man får lite sällskap ;) annars blir de lunch med Lotten de ska bli riktigt trevligt. Sen när jag kommer hem så är de bara att börja plugga igen. Fast vill inte hem direkt, mamma storsädar eftersom de är 1a advent nu på söndag. Usch kaos där hemma. imorrn är de slapp dag igen, fast så har jag bara två grejjer i skolan som ska gå hyfsat snabbt hoppas jag.

Asså fatta om typ ngn vecka fyllar jag år :D sen är de bara ngr dagar tills de är jul :D myss. Men jag vill att snön ska komma tillbaka. ÄLSKAR snön. Men jag hatar slask, man blir så blöt och massa usch.

Nä men ska väl åter gå till svenskan JIPPI.

Juste höll på att glömma, Håller tummarna för att de ska gå bra för jossan idag på tävlingen. LYCKA TILL GUMMAN<3

Puss på er suckers ;)<333 love ya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0